12 فروردین منشور حقانیت ملت در برابر استکبار بود
نوشته شده توسط : احسانی
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:
12 فروردین منشور حقانیت ملت در برابر استکبار بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران منشور به اثبات رساندن حقانیت ملت ایران در برابر استکبار جهانی بود.

خبرگزاری فارس: 12 فروردین منشور حقانیت ملت در برابر استکبار بود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های یوم‌الله 12 فروردین در اردبیل اظهار داشت: در این روز ملت ایران در یک حرکت تاریخی ارزش‌ها و باورهای اسلامی، دینی خود را به نمایش گذاشتند و با بالاترین رأی به نظام جمهوری اسلامی در تحقق اهدافشان پافشاری کردند.

وی این روز را یک روز تاریخی و به یاد ماندنی در تاریخ همیشه فروزان ایران اسلامی برشمرد و افزود: ضرورت دارد برجستگی‌های این روز در قالب منشوری بزرگ تدوین شده و به اطلاع همه ملت‌های آزادیخواه برسد تا دنیا در برابر اقتدار ایرانیان در این روز تاریخی تعظیم کند.

ستوده این روز را روز سرافرازی ملت در برابر هجمه‌های شیاطین روزگار توصیف کرد و بیان داشت:‌ در این روز تاریخی ملت ایران با خیز و عزم ملی سعی کردند در تبعیت از رهبر و ولی خود به مرام‌نامه‌ای رأی دهند که در آن ارزش‌ها و دستاوردها حفظ شده و قابل توسعه و تعمیق بود.

این مسئول یکی از رمز و رموز و نشانه‌های پایداری این روز را به اثبات رساندن بسیاری از حقایق و مطالبات ملت ایران توصیف کرد و ادامه داد: امروز بعد از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اسلامی ما به برکت ارزش و اهمیت حضور و پشتیبانی ملت در تمام صحنه‌ها در اوج اقتدار و ابهت است و هیچ ابرقدرتی نیز نمی‌تواند این اصالت واقعی را خدشه‌دار کند.

وی چشم‌انداز نظام را در حرکت رو به رشد روشن و امیدوارکننده توصیف کرد و گفت: همه ما باید بستری را در حرکت رو به رشد نظام فراهم کنیم تا اقتدار و صلابت به معنای واقعی در تمام عرصه‌ها نمایان شده و حرکت‌ها نیز تداوم پیدا کند.

به گزارش فارس، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نامگذاری امسال را به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی یکی از نشانه‌های نمود عزم ایرانیان در به اثبات رساندن حقانیتشان توصیف کرد و افزود: ملت ما همان گونه که در 12 فروردین سال 58 به شایستگی از نظام و فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب تبعیت کرده و به جمهوری اسلامی رأی دادند امروز نیز در یک حرکت و عزم راسخ در سنگر اقتصادی دشمن را ناکام و دوستان این نظام را به آینده امیدوار می‌کنند.

ستوده در ادامه سخنان خود بیان کرد: در روز 12 فروردین ملت ایران با لبیک‌گویی به ندای امام راحل سیلی محکمی بر گوش استکبار نواختند تا آنها ابهت ملت و نظام را درک کرده و از سرگیچی واقعی خارج شوند.

 





:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: